Steven...

image11

jag skrev ett langt inlagg om exakt samma saker for en vecka sedan, men till min stora ilska sa rakade naturligtvis som vanligt mitt inlagg forsvinna i tomma intet... och hade inte vidare stor lust att skriva om allt pa en gang... ikvall gor jag dock ett nytt forsok... har inte mycket battre for mig... jag sitter barnvakt ikvall och tankte spendera kvallen med att surfa pa Internet och titta pa film...

vem ar da Steven? steven ar det snallaste och mest underbara kille jag nagonsin traffat... han fa mig att kanna mig speciel, som om jag pa nagot sett skulle vara battre an alla andra och att jag faktiskt ar vard att kampa for... jag har aldrig kant sa tidigare... mina tidigare ex har mer haft motsatt effekt och han ar verkligen allt de aldrig var... han gor ALLT for mig och jag vet att han kommer finnas vid min sida nar jag verkligen behover honom... han ar en uppriktig och arlig person och han far mig att kanna mig alskad... jag delar samma intressen och drommar och jag kan se att vi verkligen har en  framtid tillsammans... jag har aldrig kant sa har for nagon forut...

Jusr nu befinner han sig pa nya zealand, dar han bor, och jag saknar honom fruktansvart... onskar sa innerligt att han var har med mig ikvall, men det kommer han inte vara forran nasta sommar, nar jag atervant till den svenska landsbygden... han har redan bokat flygbiljetten och han kommer stanna i tre veckor med mig...

drommare som jag ar sa planerar jag och drommer givetvis om vad som kommer har nast... jag maste givetvis avsluta det franska projektet som jag paborjat och komma tillbaka hem till mina nara och kara i sverige... jag stannar dock inte alltfor lange, eftersom mitt hjarta inte tillater det... jag stannar hemma under hosten ett tag far att fylla pa resekassan, men sen bar det av mot nya zealand och steven, med familj... jag ser fram emot att traffa dem och ar livradd for det faktum att de inte ska gilla mig... steven har en son pa 8 ar som heter Akari och jag hoppas verkligen att vi ska komma overrens...

jag ar radd for att jag tagit mig vatten over huvudet... varfor skulle jag klara av att halla det varsta langdistansforhallandet vid liv, nar jag tagit dod pa alla andra... kanske just for att han ar den ratta... karnan i ett val fungerande forhallande ar karlek och viljan att kampa...

sa manga ganger har jag fallit och blivit sarad... svik inte mitt fortroende...

jag har en klar bild av min framtid, med dig vid min sida... jag alskar dig...

Kommentarer
Postat av: HANNA!

Sara! snygg bild! jag trodde du skulle sticka direkt i höst. Jag längtar otroligt mycket efter att få träffa er två. Hoppas du ha det fint..
(PS, H och jag har förlovat oss, om vi ska gifta oss måste du och S vara där. Haha, våra pojkvänners namn börjar på samma bokstav som våra egna namn)

2007-11-16 @ 14:50:18
URL: http://essstetite.sprayblog.se
Postat av: Malin

Grattis vännen.. Vad kul att höra!!

2007-11-30 @ 07:39:06
URL: http://malinandersson1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0