Hello världen!

Nu har jag äntligen tagit tjuren vid hornen och bestämt mig för att välja den här familjen i Paris med tre pojkar. Det känns fullkomligt underbart! Jag tror verkligen att det här kommer att bli toppen bra... Skrev mail till både familjen och agencyn igår..

under min resas gång ska jag göra mitt bästa för att hålla alla er här hemme underrättade om mina sysselsättningar... jag kommer sakna er alla, mer eller mindre... men jag har en liten avskild lägenhet från familjen på 10 kvadrat, så ni är alla hjärtligt välkommen att våldsgästa mig... Jag skulle snarare bli glad om ni gjorde det :D...

Angående helgen, så har den varit fullkomligt toppen! Jag har haft en underbar helg tillsammans med Angeliqa i västerås... vi har varit ut på krogen, haft pick-nick, tittat på flygplan, varit ut till björnö, käkat en romantisk middag för två och bara umgåtts... man har aldrig en tråkig stund med den tjejen ;)....


Angeliqa och jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0