Uppdatering

Snackade precis med Hanna och hon klagade på att jag inte uppdaterar min blogg tillräckligt ofta... så tänkte att det är bäst att jag skriver några rader ;)...

nu är det inte långt kvar rtill jag åker... bara 20 dagar och börjar bli lite smått nervös, men längtar som bara tusan samtidigt... funderar på hur jag ska bete mig för att packa ner hela mitt liv i en resväska med maximalvikt på 20 kilo, men det ska nog gå bra... man får välja och vraka och ta god tid på sig... också har vi alla papper och annat kring resan som behöver fixas...

Idag har min farbror Thomas och  hans flickvän Anna kommit till Sverige från Australien... de ska bo här hos oss nu de närmsta veckorna... och Anna är bara för söt :D... tycker redan super bra om henne... få se om det blir en sväng till dem sen efter paris... skulle vara toppenkul... 

Jag har varit på blåbärspajsätning hemma hos jocke med samuel och tittat på snöskotrar och hästar och gud vet allt... och i lördags var det logdans med anders och huddungekompaniet... jag hade riktig skoj... status med logdans ska ni veta! :D

i går kväll var jag in till uppsala och träffade tjejgänget från högstadiet... vi käkade asiatisk buffe och gick ut och tog oss en rackabajsare på seven... riktigt mysigt hade vi... kändes bra att träffar igen nu när studenten närmar sig...

det var väl allt jag hade att säga i nuläget... imorgon blir det cykelrace :S... fullast vinner eller? :P

kyssar på er alla!

image5

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Vännen! :D Nu fick Hanna morgonläsning :P, Lycka till på racet idag :P Jag ska ta sovmorgon.

2007-06-05 @ 07:44:05
Postat av: Disa

!Hola amiga!
Lycka till på resan, vet ej om jag har råd att komma och hälsa på dig dock. Kul var det att se dig förre veckan!
Och från en bloggtönt till en annan, kolla in min för lite schyssta reunion bilder ;)

2007-06-11 @ 10:20:50
URL: http://tuttifruttitoilet.webblogg.se
Postat av: Ida

Samuel vann ;)

2007-06-17 @ 11:59:47
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0