Salut!

Nu ar jag framme i frankrike.... det kanns toppenbra, samtidigt som det till och fran kanns ganska jobbigt... pojkarna ar fullkomligt  underbara, men de brakar en hel del med varandra... jag kommer jobba valdigt manga timmar per vecka och hittills har jag varit helt slut pa kvallen nar jag antligen far ga och lagga mig...

An sa lange har jag bott i romains rum i deras lagenhet, eftersom den andra au pairen, Oriana, inte aker hem  forran pa fredag... det har inneburit att jag jobbat anda tills dess att barnen somnat, vilket inte intraffar forran tidigast 10 pa kvallen, darfor ska det bli valdgt skont nar jag far komma i ordning dar nere och packa upp alla mina saker och gora det hemtrevligt....

Jag trivs har, men det franska spraket ar langt ifran latt att forsta... och nar barnen brakar, grater och pratar  i munnen pa varandra, (ibland allt pa samma gang....) da vill jag helst skrika jag med.... pa svenska givetvis :P... men jag lar mig mer och mer for varje dag och jag vet att nar jag kommer hem fran bretagne ar jag saker pa att det inte kommer vara ett problem langre...

Jag saknar alla er dar hemma och jag langtar efter att fa traffa er... halsa pa SNART!

Pussar och kramar i miljoner....

P.S. lamna garna en eller annan kommentar, ar nyfikna pa vilka mina lasare ar ;)...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan gumman! Tänk att det blev Frankrike.. =) Jag hoppas verkligen att allt ska gå bra för dig och att du får sova lite mer.. Saknar dig och hoppas vi kan hålla kontakten! Du måste berätta allt om hur det är att vara au-pair.. kramar i massor från din evigt läsande Malin

2007-06-27 @ 18:09:05
Postat av: Ida

Jag läser.. ;)

2007-06-28 @ 20:43:50
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0