Packning...

Idag har jag börjat packa... hela mitt rum är i kaos för tillfället och hur allt ska gå ner i min resväska utan att överskrida den där tillåtna vikten på 20 kilo är för mig en gåta... rent av omöjligt, så just nu väntar jag på ett mirakel... kanske tomten kommer komma och erbjuda mig att ta hälften i sin släda och åka på en snabbvisit till paris? vaddå, tomten finns inte???? det är klart att han gör, jag träffar honom varje julafton...
 
Imorgon ska jag jobba igen med pappa och tjäna ännu mer pengar, det känns bra, men jag är fruktansvärt trött... men bara att bita ihop...

Tiden läker inte alla sår, men jag har kommit över den värsta sorgen. Numera är jag bara arg! Jag förtjänar så mycket mer än vad du har att ge... du är kall och självisk... det där sms:et du skickade var så respektlöst som det om möjligt kunde bli...

Det var du som pratade om vänskap och tillit till varandra... pratade om en fortsättning, men tydligen har du ändrat uppfattning... hur som helst så lämnar jag dig och allt och alla andra bakom mig... allt du någonsin har sagt har varit en lögn... varför kunde du inte bara ha lämnat mig ifred? du slog alla mina drömmar och oskuldsfullhet i kras... hoppas du får ett bra och lyckligt liv, men jag föredrar att inte vara ett en del av det längre...

I'M BETTER OF ALONE...

Äventyret väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0