koko!

hejsan svejsan sverige! (eventuelt en nya zelandare ocksa...)

Nu har jag slutat for dagen... har suttit och snackat lite med mamma corinne om allt mojligt; det var valdigt trevligt: familjen ar verkligen underbar; de far mig verkligen att kanna mig som hemma har. jag ska strax bege mig till mitt eget rum snart... overvager en liten promenad, men tror inte att den blir av... jag har akt pa en liten mindre forkylning och kanner att jag kanske borde stanna hemma och vila... ska ta mig en skon, varm dusch ocksa inte jag kryper till sangs med nan intressant bok... 
 
Nu efter att ha slutat gymnasiet har jag vissa mal jag vill uppna:

1. Fa tillbaka mitt intresse for att lasa (vilketjag verkar ha uppnat alla redan...)
2. Jobba som Au pair.
3. Aka till nya zealand och Australien.
4. Borja trana.

Intresset far att lasa verkar redan uppnat och au pair jobbet ser an sa lange valdigt bra ut... och de andra kommer komma sa smaningom... dessvarre finns det ingen som helst tid for traning for tillfallet i mitt liv, forutom enstaka promenader emellanat...

Igar hade jag en toppendag med familjen! egentligen var det min lediga dag, men eftersom jag an sa lange inte har nagon annan umgangeskrets i paris, sa spenderade jag stora delar av den med dem... pa morgonen var jag, mamma corinne och en av tvillingarna ivag pa marknaden (sara alskade marknaden... de hade allt...) sen pa eftermiddagen folj^de jag med pa en utflykt till versailles, en deljag inte sett forut... marie antoniettes farm... ocksa helt underbart! sen drog jag mig tillbaka till mitt rum och at kvallsmat dar pa egen hand... en toppendag...

Nu ska jag dra...

Puss och kram pa er alla!

P.S. an sa lange ar jag vid liv :P
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallojsan sara.. kan bara säga att amn blir TOTALT ressugen av att läsa din blogg. Du akn inte ana hur mycket amn längtar bort från denna håla :)
Sköt om dig nu!
KRAAAAMAR

2007-07-04 @ 20:23:08
Postat av: Hanna

SARA! skicka mig ett vykort, till Bengtsbo, så jag kan skriva, jag har flyttat nu.. Å vill skriva vykort. Har ingenting annat än att städa om dagarna att göra. När du kommer hem å hälsar på måste du hälsa på mig... / your sunshine

2007-07-05 @ 20:48:27
Postat av: Angeliqa med Q

det var ajg som skrev det första inlägget om du inte gissat det. Det rgenar här.. så jag ger snart upp hoppet om sverige. Njut alllt du kan av solen i frankrike :D

2007-07-12 @ 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0