tankar...

det finns sa mycket jag gar omkring och tanker pa, fran det forflutna, nuet och aven framtiden... vilken av dessa tempus har egentligen storst betydelse? det forflutna formar ju trots allt oss till vad vi ar idag, och vill man leva ett langt och lyckligt liv sa maste man ju faktiskt planera for framtiden... eller? nar borde man lyssna till hjartas rost och nar borde fornuftet och hjarnas fa gora sin rost hord?

det ar framforallt en liten (eller kanske ganska stor sak...) jag gar ommkring och tanker pa... jag onskar jag bara kunde slappa taget om det, men det ar inte sa latt som det later... jag blir sa arg pa mig sjalv att jag inte kan kontrollera mina tankar...

jag vill INTE gora det jag gar omkring och tanker pa, men ibland sager mitt hjarta att jag maste... hjarnan sager dock strangt ifran och Sara sager sig bara allmant forvirrad... for jag vill ju inte gora det som jag kanner att jag maste gora...

i grund och botten vill jag ju inte forlora dig ocksa...

jag gillar verkligen fiskar... faschinerande varelser... *blubb... blubb... blubb*

image12

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sara! kom ihåg att inte planera allt för mycket för framtiden, bara lagom, man vet ju aldrig om man kan bli besviken..
kramar Hannapanna

2007-12-20 @ 12:43:59
URL: http://essstetite.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0