halloj!

Tankte jag skulle skriva nagra rader har ocksa... jag ar tillbaka i Bretange igen och jag jobbar som vanligt stenhart varje dag (och natt...)

Gallande mina planer sa gar det valdigt bra... jag har borjat trana! ;P... i alla fall lite smatt... de senaste dagarna har jag varit till badhuset i dinard med pojkarna, som tar simlektioner, och medan de ar upptagna med det sa simmar jag for glatta livet... vilket ar bra... sara ater alldeles for mycket har i france :P... de har en hiskelig matkultur och det minus traning ar en dalig kombination, men som sagt sa jobbar jag pa det... ska kolla upp badpriserna i boulonge sen nar vi kommer tillbaka ocksa och jamfora med vad det skulle kosta att ga pa step-up eller nat liknande... sa far jag se vad jag gor...

Idag har pojkarna och jag forst varit tillbadhuset, sen haft en picknick pa stranden, nu ar de pa klubben pa stranden, efter det ska vi ata pannkaka med deras mormor och sist av allt se pa bio (den fantastiska fyran...) for att atervanda hem och sova... en stressig heldag med pojkarna...

i september kommer mamma och samuel och halsar pa och sen i oktober kommer steven... *langtar* jag saknar varkligen familj och vanner har... hoppas bara jag inte jobbar lika mycket som for tillfallet da...


for ovrigt sa mar jag bara bra och hoppas allt ar bra med alla er dar hemma...


pussar och kramar pa er alla!

*SMACK*


Kommentarer
Postat av: Ida

Tussan! :) Vad kul att du skriver igen! Steven, är det nya zeeländaren? ;) Hehe.. Simma lugnt! Love.

2007-08-13 @ 11:03:29
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Angeliqa

Härligt att du kommit igång med träningen. Det gör mer för ens välbefinnnde än man kan ana :)
Låter som att du har det bra iallafall! Ceep up the good work!
Pussar

2007-08-13 @ 13:41:56
Postat av: Hanna

SARA! NZ berättade inte roliga saker om vad som händer, hör av dig.. jag tänker på dig..

2007-09-06 @ 11:41:17
URL: http://essstetite.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0